Re: DVD-RAM - jak zapisywac? z poziomu systemu czy aplikacja?

Autor: G Nowak <ask_at_me.com>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 21:58:49 MET DST

No dobra, przepraszam, znow mnie krew zalala. Ciagle ktos pyta, czy nero
jest dobre albo dlaczego po zakupie kary ati zepsula mu sie kombinacja alt+c
na klawiaturze. Poza tym jak komus zalezy na nagraniach to zywotnosc
nagrywarki za 80pln jest malo wazna poza tym jakosc zapisu zalezy od biosu
nagrywarki a nie programu.