Re: GIGABYTE pod AM2+ - PROSZE O PORADE

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 19:17:31 MET DST

> Przecież to nie wina Gugabyte'a tylko użytego southbridge :P

hm.... to wina sb750?
tego sb750, ktory jest nastepca sb700,
czyli modelem pozbawionym bledow swojego poprzednika?
:)

no to ladnie - wpakowalem sie z deszczu pod rynne...

btw:
swego czasu platal mi sie gigabyte ze zintegrowanym gf7100
(czy gf7150) i tam tez nie szlo miec xp ze sterami ahci :(
/no chyba, ze nikomu nie przeszkadza kilkukrotne zatrzymywanie
 i ruszanie dysku podczas ladownia xp czy zamykania komputera...