Re: sprzet 64 bit a programy

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 16:34:35 MET DST

Użytkownik "BETON" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gdnbbr$pk1$1@news.onet.pl...
> Witam
> Chciałem dowiedziec sie jak to jest z tymi bitami.
> Są wersje systemów operacyjnych w wersjach 32 i 64 bitowych.
> Kiedy powinno sie instalować jaką wersje ?
> Domyślam sie ze moze chodzić- o kwestie rodzaju procesora, ?
> Czy kupowaniE "QADA" ma obecnie "sens" ?

Aby 64 bity miały sens musisz mieć system 64 bity - procesor 64 bity i
aplikacje 64 bity, więc jeślinie korzystasz z aplikacji 64 bitowych to IMO
nie ma sensu ...

podobnie z procesorem 4rdzeniowym,jeślinie masz aplikacji które potrafią to
wykorzystać to płacenie za większą ilość rdzeni nie ma sensu, jedynie dajesz
sobie szansę że jak takie aplikacje się pojawią to wtedy będziesz zadowolony