IDE CF Problem

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Oct 2008 - 00:01:46 MET DST

Cześć

Zakupiłem ostatnio przejściówkę IDE->CF.
Miałem w aparacie kartę PQI CF 2GB, użyłem, zrobiłem test i wszystko
zadziałało,
BIOS wykrył kartę, Windows się zainstalował i działał.

2GB to ciut za mało więc kupiłem kartę Pretec 8GB,
Właśnie przyszła ale nawet BIOS nie widzi teraz karty.

Napięcie ustawiłem na 5V (przy 3.3 wogóle nie zapala się diodka power
ani card detected, przy 5 obie świecą)

Przejściówka taka:
http://www.allegro.pl/item460416095.html

karta taka: