Re: komputer wiesza się, ale mysz, grafika i reset działa

Autor: plusz <pluszpicassa_at_googlemail.com>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 19:36:39 MET DST

On Oct 20, 7:42 am, suskind <bory...@interia.pl> wrote:
> Stawiam na grafike, ewentualnie na walnieta plyte glowna .

ale kursor myszy działa
czasami w grach a czasami przy pracy w excelu lub innej aplikacji

> Jaka karta grafiki ? Nie przegrzewa sie ?

w stresie ma 57 stopni - po godzinie COD4
więc to raczej nie temperetura

> Temperatura procesora w spoczynku i w stresie ?
36-40 stopni

> Przy jakich sytuacjach sie to zdarza ? Przy grach ? (po jakim czasie)

nie ma reguły

> Jak zostawisz kompa samego sobie bez zasobozernych procesow to tez sie
> wiesza ?

raczej nie - ale gŁowy nie dam
chyba raz czy dwa stał w "idle" i też się zwiesił

> Czy jesli korzystasz z programow "bioracych co jest" np kompresory
> plikow to tez ?

sprawdzę

> Jaka pamiec, jakie i ile modulow ?

2x 2GB Kingston CL5 800MHZ
wyszukałem, że nie ma na ich liście tej płyty jako kompatybilnej
ale już przy CL6 jest - dawałoby to chyba inne objawy i bluescreen

Dzisiaj poszperałem i zauważyłem, że swap file był ustawiony na
sztywno 2048-4096 MB
pewnie Komputronik składając tak ustawił
być może to była przyczyna - zobaczę za kilka dni czy nadal się wiesza
- może to ze względu na RAID albo ktoś chicał być mądrzejszy niż
trzeba
na razie zwiększyłem ten rozmiar do 8192 - powinno wystarczyć

--
plusz