Re: Samsung T240HD

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 19:25:42 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gdia87$n00$1@news.onet.pl...
> Kupiłem...

  Obraz z komputera (ATI2400) wywarł na mnie pozytywne wrażenie... ale..
  Próby ustawienia parametrów obrazu za pomocą przycisków z prawej strony
monitora prowadzić może do głębokiej depresji - dopiero użycie pilota (bo to
monitor z hybrydowym A/D tunerem TV) pozwala to zrobić w sposób
"intuicyjny" - w efekcie "oczojebne" ustawienia jasności i kontrastu
doprowadziłem do stanu dla mnie normalnego ograniczając pobieraną moc o ok.
40W względem ustawień fabrycznych...
c.d.n.

--
marfi