Re: energooszczedne 1080p?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 08:29:19 MET DST

> jaki sprzet uciagnie mi na razie trailery hdtv a docelowo jakiegos
> blue-raya (jak napedy stanieja a i bedzie z czego w tytulach wybierac)
> a bedzie przy tym dosyc energooszczedny, bo jakby nie patrzec az tyle nie
> ogladam i 95% czasu sprzet bedzie sie jednak nudzil?

moze to:
- plyta Gigabyte GA-MA78GM-S2H (uATX, grafika ATI HD3200, chlodzenie
pasywne)
  albo jakas inna, np. Asusa z Express Gate, ale z pelnym HDMI:
  uwazaj, bo czesc plyt nie daje dzwieku po HDMI!
- energooszczedny Athlon 4850e (boxowy cooler jest cichy)
- cichy energooszczedny dysk WD...AACS (z serii Green Power)
- cichy zasilacz, np. Enermax albo BeQuiet z serii E6
- obudowa pod home media center czy jakos tak,
  albo jakas inna micro atx
i masz cichy, energooszczedny komputer typu media center,
do ktorego dolaczasz klawiature + mysz na radio i masz
"pelnosprawny" kopmuter;