zbyt mocne PSU

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 01:17:34 MET DST

witam
mam pytanko- czy sa jakies przeciwskazania przeciwko uzywaniu
zasilacza(y) o zbyt duzej mocy?
konkretnie- chodzi mi o to, ile (mniej-wiecej) mocy bedzie traconej
przez zasilacze o mocy 1200watow, podczas gdy zuzycie pradu przez
kompomenty bedzie wynosic 45-50% (tak mniej-wiecej). konkretnie- czy
te zasilacze caly czas *ciagna* taka ilosc energii?
pytam, gdyz mam na oku obudowe z takimi zasilaczami (niestety, nie
moge kupic jej bez nich; nie moge rowniez uzywac tylko jednego z nich)

pozdrawiam
szymon

PS. sorry za noobowskie pytanie, na fizyce spalem :~