Re: [OG][Allegro] Sprzedam nowego laptopa w dobrej cenie

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 00:24:57 MET DST

Michal Lukasik napisal:
> "10.1. Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Allegro
> powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi
> obyczajami."
> Pomijając kwestie prawne dot. SPAMu za "dobre obyczaje" w Internecie
> powszechnie uważa się "netykietę". Na szczęście Allegro nie jest tu
> wyjątkiem i reaguje na zgłoszenia jej łamania w tym SPAMu.

'przepisy prawa' spokojnie mozna wyciac, bo to 'oczywista oczywistosc'
ze jakiekolwiek dzialania kogokolwiek POWINNY byc zgodne z prawem

no a pod punkt o dobrych obyczajach to mozna podciagnac nawet umycie
zebow przed odbiorem osobistym ;)

co do ostatniego zdania to niestety powiem ze ja jakos nie zauwazylem
reakcji ze strony administratorow allegro nawet po zgloszeniach naprawde
'przeginajacych' spamerow a nie pojedynczych wybrykow takich jak ten tutaj

brak konkretnego punktu o spamie (ze wzgledu na specyfike serwisu powinno
byc to jasno i zdecydowanie uregulowane oraz poparte konkretnymi dzialaniami)
wyglada mi raczej na zostawianie furtki na zasadzie ze nie wazne co, ale
wazne ze o allegro sie mowi bo zawsze pierwsza mysl zaspamowanych to i tak
(a nawet tym bardziej) bedzie "potrzebuje... - szukam na allegro", "ile to
kosztuje - sprawdze na allegro", itd.