Re: Samsung LW a BW

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sun 19 Oct 2008 - 13:47:23 MET DST

> sprawdziłem ten model który podałeś i wiesz co zamówiłem go właśnie :))
> przekonała mnie przede wszystkim gwarancja

mam juz tego W2284F-PF i mam mieszane uczucia...

polyskujaca obudowa i "nowatorski, nagrodzony dizajn" to jego nie najwieksze
wady;

minusy:
- katy - oj, chyba z tymi 170-178 to ostro przegieli
- kolory - jak to TN - nieraz widac, ze brakuje posrednich odcieni
- wkurzajace oczo-jebne lampki - mozna ja zgasic,
  ale jak monitor wchodzi w tryb sleep to sie wlaczaja,
  czyli - trzeba gasic monitor
- brak mozliwosci obracania monitora wokol osi pionowej
- male katy zmiany plaszczyzny monitora w stosunku do pionu,
  co przy braku regulacji wysokosci boli
- niezbyt sztywna podstawka - monitor sie giba jak droga obok przejezdza tir
- widoczne podswietlanie (ok 1-2mm przez cala gorna krawedz)
- nielogiczne oznaczone przyciski "ukryte" z boku obudowy - na szczescie
jasnosc
  czy inne parametry mozemy zmieniac programem forteManager

plusy:
- szeroka zmiana jasnosci - mozna bardzo sciemnic co nieraz przydaje sie
noca
- dziala i na razie mam zero blednych pikseli

ps.
wszystkie kable (zasilajacy, dvi, vga) daja w komplecie,
wiec nic nie dokupujcie, bo sie potem bedziecie bujac z nadmiarowymi
kablami;
sprzedawca w euro rtv wprowadzil mnie w blad i sie teraz bujam z dodatkowymi
vga i dvi...