Problem z RAM

Autor: grocik55 <grocik55_at_interia.eu>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 17:35:07 MET DST

Mam problem z pamięcią RAM. Mam dwie kostki RAM - jedna o pojemności
1GB, a druga 0,5GB. Obie typu DDR2. 1GB podłączyłem do gniazda
pierwszego, 0,5 do gniazda drugiego. Jednak gdy włączam komputer
dowiaduję się, że dysponuję tylko pamięcią 1GB. Ponadto gdy zamieniam
kostki w gniazdach i ponownie próbuję uruchomić komputer, ten nie
włącza się zupełnie tak, jakby nie widział żadnego RAM-u. Co jest nie
tak?