Re: Winfast TV 2000 XP Expert problem z pilotem

Autor: Artur Marianski <no_at_spam.com>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 15:14:59 MET DST

Puszka był napisał:

> Witam
>
> mam karte Winfast TV 2000 XP Expert. Na początku po zainstalowaniu
> jest wszystko OK. Lecz po jakimś czasie przestaje działać pilot.

Hejka,

Ta sama karta i ten sam problem. To co u mnie pomaga, to podczas ogladania
telewizji, kiedy sie okazuje ze pilot nie reaguje, to wcisniecie jedynego
chyba dzialajacego klawisza Power. Mozna wtedy wylaczyc karte i po jej
ponownym wlaczeniu tym samym przyciskiem, reszta klawiszy dziala
bezproblemowo.

Moze chociaz troche Ci tym pomoge.

--
    Pozdrawiam,