Re: Drukarka samochodowa ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 13:18:44 MET DST

"Michał Pysz" napisał:

> Jeśli wiesz coś o czym ja nie wiem to się nie krępuj tylko napisz.
> Nie szczególnie się znam na elektronice ale jaki problem w zasialeniu z
> UPS'a lasera o małej mocy ?

Ja tego też nie wiem, ale skoro Bartkowi (a pisał, że mu bardzo na tym
zależało) nie udało się zmusić drukarki laserowej całkiem małej mocy do
pracy z przetwornicą 1000/2000 W, to coś w tym jest. Ale może taka z UPS-a
ma inną charakterystykę pracy i coś pociągnie, dlatego zachęciłem do
opuszczenia wygodnego fotela, poeksperymentowania i opublikowania wyników,
bo jak widać - zainteresowanie mobilnym drukowaniem jest całkiem spore ;-)

JoteR