Re: Drukarka samochodowa ?

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 20:17:01 MET DST

> Czym chcesz puścić te 23A? Chcesz spalić instalację?

Hmmm jak ze dwa kompy podepniesz pod UPS'a to też tyle ciągnie więc to
nie jest zbyt duże obciążenie dla UPS. Trzeba zerknąć jakim kablem w
ups'ie jest podłączony akku i takim samym podpiać się pod akumulator auta.

> Dodaj do tego straty na przetwornicy, wyjdzie ze 350 watów poboru prądu.
> Czyli ze trzydzieści amperów. Sporo.

No tak jak już pisałem nikt nie mówił, że ma być łatwo :-)

Kiedyś już gdy nie było prądu przez tydzień a woda piwnicę zalewała
stosowaliśmy UPS'a i dwa samochody do pompowania wody :-)
Ale nie pamiętam mocy pompy coś koło 300-400W pewnie.

mp.