Re: Drukarka samochodowa ?

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 17:49:25 MET DST
Message-ID: <slrngfhd05.k7m.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

In the darkest hour on Thu, 16 Oct 2008 22:33:01 +0200,
MC <m5c@go2.pl> screamed:
>>>> Ciekawe.
>>>> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01174957&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3435676&lang=en#N792
>>>> Tu z kolei jest 285W, 4W, do 0,8W.
>>>> Schizofrenia, panie ;-)
>>>
>>> A jakie to ma znaczenie? Tak czy inaczej tak duĹźe zapotrzebowanie
>>> dyskwalifikuje laser w roli drukarki samochodowej.
>>
>> Dyskwalifikuje proponowane gniazdo zasilania, nie dyskwalifikuje roli
>> drukarki samochodowej. 300W to jest (prawie) nic.
>
> Jeśli dopuszczasz gruntowną przeróbkę instalacji i drukarki tylko po to,
> żeby się uprzeć przy laserze... Tylko po co?

Może jeszcze raz, widać nie było zbyt czytelnie - 300W nie dyskwalifikuje
urządzenia, jeśli o zasilanie z samochodu chodzi.

-- 
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 17:47:59 user up 11863 days,  5:42,  1 user, load average: 0.01, 0.04, 0.54 ]
                  Computer possessed?  Try DEVICE=C:\EXOR.SYS
Received on Fri Oct 17 17:50:10 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Oct 2008 - 17:51:08 MET DST