EIZO ColorEdge CE210W - problemy z kalibracją.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 08:58:40 MET DST

Napisałem juz na grupę graficzną ale nie wiem do końca czy problem jest
natury sprzętowej czy programowej, dlatego wrzucam pytanie również tutaj.
Anyway - problem wiąże się z kalibratorem Color Navigator 5.1.2
(najnowsza wersja ze strony producenta) przy ustawianiu monitora EIZO
ColorEdge CE210W. Monitor podłączony jest kablem DVI do GeForce'a FX570,
kabel USB wpiety do kompa (płyta ASUS P5K Pro), w menedżerze urządzeń
widać HUB EIZO - stad wnoszę, że komunikacja przez USB na poziomie
monitor-->komputer odbywa się - niestety ColorNavigator zgłasza za
każdym razem taki komunikat:

"Failed to detect measurment device" i tak w kółko. :(

O co chodzi? Może ktoś z grupowiczów zna/posiada ten monitor i mógłby
rzucić trochę światła na ten problem? Dodam, że system operacyjny to
Windows XP Pro SP2.

Pzdr, OMSON

P.S. Testowałem też na innym kompie z płytą Gigabyte'a GA-945GCM-S2L,
takim samym OS-em i grafiką ATI x1050 (kabel DVI-VGA) i niestety skutek
był identyczny. :(