Re: Drukarka samochodowa ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 00:40:27 MET DST
Message-ID: <gd8fsr$91s$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:slrngfenjk.p75.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> In the darkest hour on Thu, 16 Oct 2008 16:12:26 +0200,
> MC <m5c@go2.pl> screamed:
>>> Ciekawe.
>>> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01174957&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3435676&lang=en#N792
>>> Tu z kolei jest 285W, 4W, do 0,8W.
>>> Schizofrenia, panie ;-)
>>
>> A jakie to ma znaczenie? Tak czy inaczej tak duĹźe zapotrzebowanie
>> dyskwalifikuje laser w roli drukarki samochodowej.
>
> Dyskwalifikuje proponowane gniazdo zasilania, nie dyskwalifikuje roli
> drukarki samochodowej. 300W to jest (prawie) nic.
>

Na moje oko laserowki dyskwalifikuja w ogole warunki pracy - zarowno duza i
zmienna wilgotnosc powietrza jak i duza roznica temperatur w samochodzie...
Lasery nie lubia, jak im sie toner zamienia w brylki :)

Pozdrawiam
Michal
Received on Fri Oct 17 00:45:03 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Oct 2008 - 00:51:03 MET DST