Re: 2 Monitory do 1200 i 1500zl

Autor: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 19:43:47 MET DST

KILu (byter@wp.pl) napisal(a):

> [...]
>
> Jeśli nie zalezy Ci na parametrach pozwalających na
> przygotowywanie zdjec do druku oraz na szerokim zakresie regulacji
> jasności, to mozesz spokojnie zmniejszyc te cene 2...3-krotnie.
> Tanie, wspólczesne TN generują bardzo przyzwoity obraz.

Od czasu do czasu jedyne w co gram to WoW (taka bajkowa grafika i czasem
akcja) do takiego rodzaju gry (zadne wiecej, no moze jakas strategia raz na 7-
8miesiecy) wystarczy, a nawet sugerujac sie opinia "ToMasz'a" dwa posty wyzej
powiniennem kupic ta tansza i nie zawracac sobie glowy nowinkami za 2x wieksze
pieniadze?

No to teraz do sedna co polecacie np:
http://www.allegro.pl/item453985563_nec_lcd_24_2470wvx_5ms_1000_1_
400cd_sklep.html bedzie wystarczajacy? Wysoki kontrast, cena do 1500zlociszy

Ogolnie tutaj mam kilka(nascie)- moze cos ciekawszego:
http://www.allegro.pl/search.php?string=nec&from_showcat=1&category=4371
&country=1&location_radio=2&distance=1&st=gtext&listing_sel=2
&listing_interval=7&price_to=1700&order=dd

lub niekoniecznie NEC- zdaje sie na opinie fachwcow od LCD - co wybrac?

--
Pozdrawiam
Roger(OS)