Re: Wybór monitora - ale nietypowy

Autor: ZZ <precz_ze_spamem_at_onet.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 18:22:56 MET DST

> Po co kupować monitor będący nie za dobrym telewizorem (kiepski dźwięk,
> niezbyt wysokich lotów tuner)

jesli to sa jedyne argumenty przeciwko to ja bym na 100% bral taki monitor!!

1. System dzwiekowy mozna sobie latwo rozbudowac (wiele playerow DVD
ma od razu wyjscia i glosniki o jakosci niejednego telewizora wysokiej
klasy)

2. Dobry tunek potrzebny jest do slabego sygnalu - czyli sygnalu z anteny
analogowej. Obecnie 90% programow poza panstwowa TV oglada sie
przez kablowki / tunery sat. ktore maja dosyc dobre sygnaly wyjsciowe...

Zz