Re: DVB-T USB TVP HD - jakie wymagania? 2GHz nie starczaja :-(

Autor: Marcin <mwlodarc.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 18:06:15 MET DST

> dziwne, u mnie 7900GS podkręcony + E4400 podkręcony i niektóre filmy z pliku
> fullHD nadal potrafią skakać...

Moze to zasluga nVidia PureVideo - ja mialem to wtedy zainstalowane i teraz
jak zainstalowalem na laptopie, to zaczelo dzialac znacznie lepiej i jest
praktycznie super, naprawde rzadko kiedy moge zauwazyc, ze cos skoczylo.
Choc procesor jest obciazony na 80% jeden rdzen i 60% drugi, wiec calkiem sporo...

BTW: jak sprawdzic, czy program, ktory odtwarza korzysta z kodeka PureVideo,
czy jakiegos innego?