Re: Drukarka samochodowa ?

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 14:58:35 MET DST

Dnia 10/16/2008 2:10 PM, Użytkownik Dexter-Labolatory napisał:
> witam
>
> Mozecie polecic drukarke, ktora bedzie dzialala bezproblemowo w samochodzie
> ?
>
> Laser/mono. Ale jak nie ma to trudno moze byc atrament.
> Cena jak najnizsza.

Tylko atrament.

> Myslalem zeby kupic zwykla drukarke stacjonarna HP P1005 (nie przeszkadzaja
> mi jej gabaryty) bo jest tania, Tylko skąd prąd ?
> Mam laptopową ładowarkę z zapalniczki 12V ale drukarki tym nie podlacze...

Lasery podczas drukowania pobierają od 300W w góre (P1005 315W wg HP).
Nie uciągniesz z zapalniczki.

> Moze macie jakis lepszy pomysl? co kupic i jak podlaczyc.

1. Plujke przeznaczoną do takich rzeczy - HP ma jakiś taki model
działający nawet z wewnętrznego akumulatora. Oidp ~600zł

2. Tania plujka i przetwornica. Powinno działac (plunki pobierają od
oidp ~50W podczas druku).

--
Pozdrawiam
dziobu