DVB-T USB TVP HD - jakie wymagania? 2GHz nie starczaja :-(

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 14:37:24 MET DST

Witam,

Czy ktos na Grupie korzysta z naziemnej tv cyfrowej i moze pomoc mi okreslic
wymagania sprzetowe do komfotowego ogladania tv HD?

Wlasnie kupilem sobie tuner na usb (X3M TU 1100). Wszystko fajnie dziala, ale
tylko w standardowej rozdzielczosci (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, itp.)

Niestety TVP HD dziala juz kiepsko, a sprawdzalem na dwoch komputerach:

1) Stacjonarny: A64 3200+, 1GB ram, R9550, XP - tutaj obciążenie procesora
cały czas 100%, obraz strasznie tnie, dzwiek rowniez

2) Laptop: C2D T5550, 2GB ram, GF 8400M GS, Vista - tutaj znacznie lepiej, ale
tez obraz nie jest plynny, skacze

Jesli chodzi o sygnal z anteny, to jest raczej bardzo dobry (4/6 kresek na
wskazniku).

A) Czy w przypadku komputera stacjonarnego wymiana Radeona 9550 na GeForce
7600GS moze cos zmienic?
Wiem, ze przy odtwarzaniu HD video (co prawda z pliku) ta karta dziala calkiem
niezle, pamietam, ze na samej zintegrowanej grafice obraz skakal, a po
zamontowaniu tej 7600GS bylo juz ladnie i plynnie.

B) Jaki procesor i kartę grafinczą powinienem wybrac jesli chcialbym zbudować
sobie MediaCenter PC, ktory dzialalby mi w miare komfortowo?

Pozdrawiam,
Marcin