Re: jaki laptop

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 14:03:20 MET DST

Ja polubiłem notebooki firmy Asus, ale nie ma się co zbytnio sugerować
markÄ….
Warto zwrócić uwagę na:
- cichy, szybki i pojemny dysk twardy
- min. 2 GB pamięci RAM
- system operacyjny zainstalowany
- długość gwarancji (np. HP daje tylko 1 rok, a wiele innych firm 2 lata)
- procesor dwurdzeniowy (po prostu taki komputer jest wydajniejszy)
- złącze pcmcia/express, jeśli będziesz chciała w przyszłości coś
dołożyć np. kartę z portem rs232 lub porządny modem GSM
- nie ma się co przejmować dodatkami takimi jak czytnik linii
papilarnych czy gratisowa myszka
- układ graficzny w zasadzie obojętnych, chociaż do opisanych zastosowań
warto wybrać jakiś niezbyt wydajny, który w zupełności wystarczy w
zastosowaniach biurowych, a nie będzie prądożerny i nie będzie się grzał
- przed zakupem dokładnie obejrzyj sobie laptopa i dotknij klawiatury -
jak już kupisz, będziesz na to patrzeć (i dotykać) przez jakieś 2-3 lata

Pozdrawiam, Geyb