Re: soundblaster 5.1 i słuchawki + głośniki stereo

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 21:53:10 MET DST

Osoba Marcin Kocur napisała na pl.comp.pecet:

> Jakieś inne sugestie?

Przypomniałem sobie właśnie, że na przednim panelu też mam wejście na
mikrofon i wyjście na słuchawki. Oczywiście są one niepodłączone. Być
może na karcie jest jakaś możliwość podpięcia dodatkowych wtyczek, a
może wystarczy panel do płyty głównej podłączyć?

W ostateczności chyba wydłużę kabel i będę słuchawki do gniazda w
głośnikach podpinać...

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur