Re: Nowy komp za 2800 zł, a do tego Win 98, da (jakoś) radę?

Autor: qoozy <wybaczcie_ale_nie_lubie_sp_at_mu.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 19:38:26 MET DST

> tez mysle, ze lepiej kupic bratowej jakiegos taniego uzywanego
> laptopa, bo przynajmniej jeden powod do kłótni mniej :)
> a brat przy takiej maszynie moze nabrac chęci na jakies nowe gry na
> ten przyklad :P

Brat ma w domu laptopa z którego to głównie On korzysał.
Natomiast bratowa pracowała głównie na stacjonarnym.

Przedstawiłem Wasze propozyjce bratu.
Także chyba spróbujemy "wirualnej maszyny".
Co więcej dowiedziałem się dzisaj (od brata), że podobno programy na których
pracuje bratowa (jednak) działają też i pod XP (ehh te kobiety).
Więc prawdopodobnie przerzuci się je na laptopa (na którego bratowa się
przesiądzie), a nowego kompa zostawi się w spokoju (dla brata) :-).

-> Raist:
Brat oczywiście miałby chęci na nowe gry, ale najzwyczajniej nie ma na nie
czasu.

Raz jeszcze dziękuje Wam za pomoc, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego
wieczoru/dnia.

--
 -| qoozy |-
 GG: 9591636