Re: Wybór monitora - ale nietypowy

Autor: Zofia <Zofia_at_Zofia.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 18:57:20 MET DST

> chyba musisz jeszcze kupić tuner zewnętrzny, ale nie wiem czy jeszcze takowe można kupić.
Taki tuner jest niezbędny, żeby w przyszłości podłączyć taki monitor
do gniazda telewizji kablowej w ścianie i używać jako telewizor,
czy żeby teraz, po podłączeniu
do komputera stacjonarnego był nie tylko monitorem, ale także pozwalał
na oglądaniem na nim programów telewizyjnych? Bo jeśli chodzi o to
drugie to kartę telewizyjną w komputerze już mam, więc nie o to mi chodzi.

Pozdrawiam
Zofia