Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 17:39:34 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

> Rozumiem że w domu mam mieć do desktopów serwer, który je wystartuje?
> Czy ty nie komplikujesz aby trochę tego na siłę?

Pecety wystepuja tylko w gospodarstwach domowych?

Przypomne, ze pare postow wczesniej bylismy w serwerowni i klopotalismy
sie, czy starego rzecha nazwac serwerem, czy desktopem.

A u mnie w firmie jest pare desktopow, ktore nie maja dyskow i startuja
sobie z sieci.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org