Re: Jaki laptop do gier?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 17:17:28 MET DST

deepblue wrote:

> [...]

Wetnę się:
http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/xpsnb_gaming?c=uk&cs=ukdhs1&l=en&s=dhs

Spełnia wszystkie twoje warunki.

> No właśnie z gwarancją nie ma problemu, bo brat tam jest średnio co 2
> tygodnie.

No jak nie ma problemu, to nie ma problemu, ale zawsze można zrobić
transfer gwarancji.

> BTW Czym się różni angielska klawiatura od polskiej?

Tak wygląda mniej więcej angielska:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/KB_United_Kingdom.svg

Różni się od polskiej znaczkiem cala i funta zamiast małpy krzyżyka oraz
kilkoma innymi trzydziestoplanowymi detalami. A przynajmniej w przypadku
Della można w Polsce wymienić na klawiaturę rodzimą. Jeśli o mnie
chodzi, to pare kresek na klawiszach nie robi mi żadnej różnicy i tak
mam taki układ klawiatury jaki chcę.