Re: hdd zewnetrzny lepszy gotowy czy skladak?

Autor: pitero <pitero___777_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 13:41:16 MET DST

> Byloby niezle, bo wspomniany juz dysk pobiera przy pracy ciaglej wlasnie
> ok. 0,5 A gdy cos robi i ponizej 0,1 A gdy sie nudzi. Dysk chce podlaczac
> do notebooka i do tunera sat. Z notebookiem mniejszy problem bo zawsze
> moge podlaczyc do dwoch USB. Tuner ma tylko jeden port USB. Chcialem to
> porownac z dyskiem WD polecanym przez producenta tunera sat, ale za chiny
> nie moge znalezc parametrow jaki jest pobor pradu przez dyski WD.

Uff, mam. Dla WD mamy nastepujace parametry:

read/write 500 mA 2.5W
idle 400 mA 0.85 W (swoja droga tu chyba sie WD rabnal, bo to sie nie
zgadza)

dla Samsunga
prad rozrchu (max.) 1A
wyszukiwanie 2,65 W
odczyt/zapis 2,55W
tryb bezczynnosci 0,8W

Widac, ze oba dyski sa podobne, ale WD nie podaje max. pradu przy starcie.
:((