Re: hdd zewnetrzny lepszy gotowy czy skladak?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 13:13:15 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 15 Oct 2008 12:52:52 +0200
is the real date, "pitero" <pitero___777@wp.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Chodzi o druga opcje.
>
>Jak sie sprawuja takie twardziele podlaczone do tunera satelitarnego? Czy
>tuner (z jednym zlaczem usb) powinien dac na tym zlaczu wystarczajacy prad,
>tj. ok. 1 A na rozruch? Czy tez w przypadku podlaczenia do tunera od razu
>nalezy startowac z zasilaczem do hdd?

Nie mam bladego pojęcia. Z własnego doświadczenia wiem, że nawet stary
IBM 6giga startował spokojnie zasilany wyłącznie z jednego gniazda
USB. Problemy były sporadyczne, przy kiepskich płytach głównych,
cienkich kablach i słabych zasilaczach. Wydaje mi się, że owo 500mA
dostępne w porcie USB dotyczy pracy ciągłej, natomiast dopuszczalne są
chwilowe pobory mocy większej - do zastartowania urządzenia. Nie mam
żadnych danych na poparcie tej tezy... poza własnymi doświadczeniami
:)

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR