Re: hdd zewnetrzny lepszy gotowy czy skladak?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 12:10:58 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 15 Oct 2008 01:49:21 +0200
is the real date, "pitero" <pitero___777@wp.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Chyba tak ;) Ale czy ta nierozbieralna obudowa nie zapewnia lepszej ochrony
>dysku?

Widać że nie miałeś w ręku WD MyBooka :) Plastik fantastik i kawałek
blachy w środku. Zresztą, jak spadnie na podłogę, to czy to alu, czy
tworzywo, dysk i tak ucierpi, tyle że obudowa z plastiku jeszcze się
rozmieni na drobne.

Inna sprawa, doprecyzujmy, co rozumiesz przez dysk zewnętrzny. Czy to
ma być dysk stojący sobie na biurku przy kompie i nigdy nie ruszany z
miejsca, czy raczej coś, co często będzie podróżować w plecaku?

Opcja nr1: solidna, aluminiowa kieszeń 3.5 cala z wentylatorem
(najlepiej takim któy ma regulację obrotów); złącza: USB wiadomo,
Ethernet (samba, FTP itp) mile widziane, FireWire - czy ja wiem...

Opcja nr2: aluminiowa kieszeń 2.5 cala, złącze USB lub MiniUSB,
gniazdo zasilania plus zasilacz albo chociaż adapter do wpięcia się do
gniazda klawiatury. Piankowy pokrowiec mile widziany.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR