Re: Kabel SATA

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 23:39:57 MET DST

Użytkownik "kp" <kp@kp.pl> napisał w wiadomości
news:gd25a7$mg6$1@news.task.gda.pl...

> Bo mam takie złącze w urządzeniu do którego chcę podłączyć dysk? ;)

Takie złącza widziałem w dyskach SAS (Serial Atached SCSI).
Np. złącze jak na tej fotce:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/SAS-drive-connector.jpg
to typ SFF 8482.

Na Alledrogo są dosyć kosztowne: http://www.tinyurl.pl?tqk1OCRU.

Sprawdź na stronie producenta dysku dokładną specyfikację.

Pozdrawiam,

--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"