Re: komputer na lata?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 23:05:57 MET DST

Osoba zamrówczały napisała na pl.comp.pecet:

> najprawdopodobniej wybiorę tego typu zestaw tylko zmniejszę sobie
> dysk, bo nawet 160Gb to istna rozpusta(obecnie mam 10 GB)

Dzisiaj kupno małych dysków to rozpusta, kto chciałby tyle płacić za
GB? ;)

> i nagrywarkę
> dvd pioneera(zaufany producent?) wrzucę.

Zależy do czego. Wybrałem Ci nagrywarkę do mordowania odczytem z dobrą
korekcją błędów i przyzwoitą jakością nagrywania. Jak chcesz mieć
wysoką jakość nagrywania, bierz pionka, ale do odczytu załatw sobie coś
innego, jeśli nie chcesz jej zepsuć i jeśli chcesz odczytywać płyty
szybko i płyty uszkodzone.

> jeszcze raz dzięki!

Cieszę się, że mogłem pomóc.

--