soundblaster 5.1 i słuchawki + głośniki stereo

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 22:59:02 MET DST

Witam!

Posiadam kartę dźwiękową jak na zdjęciu
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Sblive!.jpg
(z tą różnicą, że u mnie w prawym górnym rogu pisze sb0001 czy jakoś
podobnie, w każdym razie na EMU10k1 rev 07).

Mam do niej podpięte głośniczki stereo (właściwie 2.1, ale to bez
znaczenia). Kupiłem sobie dziś zestaw słuchawkowy, czyli słuchawki ze
zintegrowanym mikrofonem. Wspomniany zestaw ma 2 wtyczki. Różowa
oczywiście jest do mikrofonu i z jej podłączeniem nie miałem problemu,
druga jest zielona i służy do podłączenia słuchawek.

I tu się pojawia problem, bo potrzebuję drugiego wyjścia analogowego
stereo i nie wiem skąd go wziąć. Są wyjścia na tylne głośniki w 5.1,
jest podobno możliwość użycia cyfrowego wyjścia dla analogowego
sygnału, ale u mnie albo nie ma tego wyjścia, albo jest inaczej
oznaczone.

A więc do czego podłączyć słuchawki i co ustawić w mikserze, żeby mieć 2
niezależne wyjścia stereo? Nie widzi mi się przepinanie słuchawek w
miejsce głośników, albo podpinanie słuchawek do wyjścia słuchawkowego w
zestawie głośnikowym.

Tu jest opis wyjść:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_Blaster#Connectors

--