Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 12:06:29 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Bo ponieważ?

Bo ponieważ MS twierdzi, że licencja nie zezwala na uruchamianie więcej
niż jednej kopii jednocześnie. Innemi słowy, na system gościa trzeba
mieć osobną licencję. Na ile to jest możliwe np. do obrony w sądzie, to
inna sprawa. Dlatego piszę, że jest to "wątpliwe", a nie, że np. jest to
"nielegalne".

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / DOS7.0)