Tryb wyświetlania monitora

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 10:54:54 MET DST

Witam,

W monitorze Nec 2170NX widziałem taką możliwość, że monitor wyświetlał
piksel w piksel rozdzielczość którą podawała mu karta. Nazywa się to
Expansion mode i jest możliwość full (rozciąganie) i aspect (piksel w
piksel, a niewykorzystany obszar jest czarny).

Czy w Samsungach też jest taka możliwość? Chciałbym kupić 22 calowy monitor
(celuję w 2253LW) i pracować na full rozdzielczości a grać na niższej ale
piksel w piksel.

Jak się nazywa taka opcja w innych monitorach? Nie wiem czego szukać w
googlach.

Pozdrawiam
Jacek