Re: Obudowa HDD i 2xUSB lub LAN

Autor: Rysiek Onet <rwiglusz_at_op.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 07:22:27 MET DST

Użytkownik "Arnold" <najra@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:ed15b934-b09e-4c64-a001-fdd71e4d2e9b@u28g2000hsc.googlegroups.com...

> Tak
> Linksys NAS200EU
>

>Dzięki za szybką odpowiedź ale nie o to mi chodziło ten link sys
>nie posiada łącza USB umozliwającego podłączenie kompa tylko
>mozna podłączyć dodatkowe dyski USB :(

No to masz kłopot bo wszyskie obudowy, nawet te które maja eth i usb zawsze
działają na zasadzie albo ethernet albo usb, zresztą jesli nie jest tak to
ktoś mnie pewnie poprawi, tak też się zastanawiam po co to wszystko jak masz
w obudowie port ethernet i wtedy podłączysz tulu klientów ile zachcesz.

--
Rysiek