Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 01:16:46 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Rozumiem, że szybkie przełączanie użytkowników "zniknąłeś" z Windows?

Dzięki "szybkiemu" przełączaniu użytkowników może dwu użytkowników
pracować równocześnie? Może coś więcej na ten temat? (i nie, hackowanie
dllek, żeby można było się podłączyć przez RDP mnie nie interesuje).

--
  Kruk@ -\                   | I  am  Thylvessster  of  Borg; Prepare to be
          }-> epsilon.eu.org | athimmilated.