Re: zintegrowany dźwiek - trzaski w słuchawkach

Autor: Jacobs <jacobs997_at_o2.px>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 00:28:58 MET DST

Użytkownik "poohatek" <pooh23WYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gcfu48$m5n$1@mx1.internetia.pl...
> Witam,
>
> Od jakiegoś czasu posiadam płytę Gigabyte MA78M-S2H ze zintegrowaną muzą
> Realtek ALC889A i w słuchawkach słyszę ciche ale denerwujące trzaski (w
> głośnikach jest to samo ale słychać dopiero przy dużym podgłośnieniu).
> Instalowałem różne wersje sterów - od starych po najnowsze i ciągle to
> samo :( Oczywiście powyłączane mam wszystkie wejścia. Odłączyłem nawet
> panel przedni i słuchawki podłączyłem do gniazda na płycie ale nie
> przyniosło to żadnych zmian.
> Nie mam pojęcia jak się pozbyć tych trzasków.
> [...]

Moze cos wniose do tematu. Mam to samo, (dzwiek zintegrowany na plycie
ASUS'a P5B - SoundMAX HD). Pogrzebalem troche w opcjach i w ustawieniach
dzwieku wyciszylem "dzwiek PC". Nawet nie wiem co to za opcja, ale
najwazniejsze ze pomoglo! Dzwiek jest teraz czysty bez zadnych trzaszkow,
nawet jak wezme glosnosc na full to bloga cisza. Wejdz w ustawienia dzwieku
(tez mam Viste) i sprobuj znalezc ta opcje i daj znac czy pomoglo...
PS. Co to jest ten 'dzwiek PC'? Dzwiek jest (filmy mp3, systemowe). Moze PC
Speaker?