Re: Karta graficzna dla 3 monitorów

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 00:03:32 MET DST

Użytkownik "NoRek" <akjdh@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gd0dle$5a7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

No właśnie też się nad tym zastanawiałem czycoś takiego by mogło poprawnie
pracować, bo jesli tak to moze być i takie
rozwiązaniehttp://aukcja.onet.pl/show_user.php?uid=4889250

> co moze oznaczac rownie dobrze trzy rozne aplikacje na trzech roznych
> monitorach

Generalnie na chwilę obecną to po podłączeniu drugiego monitora używam opcji
rozszerzonego pulpitu tak iż nie zweilokrotnia mi się to samo na każdym
monitorze. Tylko np okno środowiska programistycznego mam na jednym, a np
przeglądarkę na drugim. Nie wiem jak to by wygladało przy dwóch kartach, ale
sprawa wyglada tak że zazwyczaj na każdym monitorze jest okno innej
aplikacji czasem dokonuje rozciągnięcia okna przeglądarki na jeden i drugi
monitor celem sprawdzenia pewnych zachowań przy większej rozdziałce ale to
dośc rzadko.