Jakie urzadzenie wielofunkcyjne polecacie? (druk/skan/kopia) uzupełniane nieoryginalnym atramentem!!!

Autor: Colin <koli_koli_at_op.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 23:43:39 MET DST

Witam. Mam pytanie do doświadczonych w tej sprawe grupowiczow. Chce kupic
urzadzenie wielofunkcyjne zastepujace drukarke skaner i kopiarke.

Problem jednak w tym ze chcialem kupic hp, ale moj znajiomy ja ma i niestety po
uzupelnieniu strzykawka atrament wycieka albo zasycha.

Sam mam wysluzonego canona bjc-7000 napelnianego tuszem uniwersalnym active-
jet'a i zada dysza nie zaschla, nic tez nigdy nie wycieklo.

jakie wiec urzadzenia polecacie (no i oczywiscie takie gdzie nie ma
zabezpieczen przed uzupelnianiem (jak np epson - nie cce mi sie w to bawic)

budzet to powiedzmy allegrowe 300 zł ;P

aha. zalezy mi tez na tym zeby umiala kopiowac bez udzalu komputera!