DDR 2 czy DDR 3?

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 23:06:54 MET DST

Składam nowy komputer. (od dawna składam, ceny idą w górę, więc czas go w
końcu złożyć=kupić te części ;)
1. Procesor: E7200. Tu raczej nie zamierzam ani obniżać ani podnosić
poprzeczki.
2. Pamięci. Procesor z szyną 1066 to i pamięci takie. OS: Vista/XP, czyli 2
czy 4 GB ? I może DDR 2 czy DDR 3? Warto dopłacić ?
3. Grafika. Nie zamierzam na tym komputerz grać, to bedzie do pracu i
domu=/office+delphi+montaż flmów+zdjęcia/ Jaką rozsądną kartę kupić w cenie
a: do 200, b) do 400 zł ?
4. Płyta główna. Jestem "przywiązany" do gigabyte ;). Chciałbym mieć
stabilną platformę , możliwie bez dodatkowych wentylatorów (pasywne
chłodzenie, to samo dotyczy grafiki)Myślałem o GA-P35-S3G dla DDR2, na DDR3
nie mam pomysłu i nie wiem czy warto...

Będę wdzięczny zaorady, bo czas ucieka, komputera nie mam, a procki
poodrożały z 299 do 360 zł :(