Re: SATA na PCI

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 22:58:49 MET DST

> Jak w najtańszy sposób dołożyć kilka portów SATA
> poprzez PCI ?

Przez PCI już nie ma chyba taniej.

> Na Allegro są takie tanie karty z 4 portami po
> ok. 60zł niby z RAIDem tymczasem np. w Komputroniku
> takie karty to już kilkaset zł.

Bo takie karty są dedykowane do profesjonalnych zastosowań- sprzętowe tryby
RAID, magistrale PCI-E, PCI64bit, PCI-X.

> Czy te tanie karty dobrze spełniają swoje zadnia ?

Spełni, ale na Sil 3112 i Barracudzie 7 miałem spadek wydajności w syntetyku
HD Tach w stosunku do później kupionej płyty z SATA2 na nForce430 na
poziomie 10% a wtrybie Burst to było 50MB/s.
Pozdrawiam