Re: komputer na lata?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 19:41:48 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
news:gcvt7c$mqt$2@news.interia.pl...
> [...]

Tak jak poprzednik doradzał sam złóż z dobranych podzespołów, wyjdzie drozej ale
posłuży kilka lat, to co na aukcji jest to złożony komputer z najtańszych
dostepnych części. Zasilacz który ma tylko 400 watt w teorii, nagrywarka liteon.
Za 200 zl wiecej bedzie komputer z dobrym zasilczem i nagrywarka pioneer.

Mirek