Re: Toshiba A200-TR4, klawisz Fn

Autor: kris_gor <kris_gor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 23:31:20 MET DST

jerzu pisze:

> A http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/thku-20070808111426.zip
> próbowałeś?

Miałem już coś takiego. Po instalacji w menu toshiby pojawia się nowa
pozycja, ale po jej uruchomieniu jest informacja tylko o F3 i F4,
a ja potrzebuję F6 i F7.

Znalazłem też util_hotkey_display, ale on się instaluje
i ... nic. Jakby go nie było

Natomiast różne wersje tego hotkey powodują tylko zamieszanie w
systemie, bo ze zdziwieniem spostrzegłem nagle, że mysz zaczyna mi
skakać, a obciążenie procesora skacze od 0-100%.

Po wywaleniu wszystko wraca do normy.

Pozdrawiam