Re: Odzyskiwanie skasowanych danych z zew HDD

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 20:18:02 MET DST

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gcta1b$2j9s$1@news2.ipartners.pl...
> ???
> Odzyskuje wszystko nawet pomimo nie odnalezienia blokow opisujacych fs, opcja

Tylko jakiś czas temu korzystałem z tego softu. Co z tego, że niby odzyskało,
skoro zdjęcia, jak i filmy nie były do otworzenia. Undelete plus znacznie lepiej
się u mnie sprawdził. Być może to przypadek, ale już mam wyrobione zdanie o tym
programie.

> Czyzby firma ONTRACK, byla tak malo znana? :)))

Myślisz, że w ich laboratoriach używają Easy Recovery? ;)