Re: gt8800 - jakie w końcu takowanie ma moja grafika

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 13:16:58 MET DST

zlotowinfo napisal:
> czyli mam rozumieć że to full automat? - fajne :-)
> mam dobre chłodzenie i zmieniam wentyla na 12cm, jakim programem
> podkręcać kartę tak by zachowały się proporcje taktowania 2d/3d

po co? w 2d wstarczyloby znacznie mniej, jest 450 bo dalsze zmniejszenie
nie przynosi znaczacych oszczednosci energii, pozatym nie wiadomo jak
ze stabilnoscia... przy podrecaniu powinienes sie interesowac jedynie
zegarami w 3d

> czy brak kabelka mógł coś trwale zmienić w ustawieniach karty by była mniejsza
> wydajność? jak to sprawdzić?

nie, karta ze wzgledu na pobor pradu jest zapewne zaprojektowana tak ze
dziala na maxa tylko jezeli kaple ktore go dostarczaja sa podpiete