Re: Catalyst 8.9 nie widzi PALIT RADEON 4850 pod VISTA x64

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 10:51:29 MET DST

Użytkownik "pedro" <pedro33@vp.pl> napisał w wiadomości
news:gcoaev$2d3$1@news.onet.pl...
> Witam
> Sprzęt:
> Q6600
> 4GB DDR2 RAM GEIL
> PALIT ATI Radeon HD4850 512MB DDR3/256bit TV/DVI PCI-E
> VISTA HOME PREMIUM x64 oraz XP prof x32 (na innej partycji oczywiście)
>
> Mam taki problem:
> VISTA x64. Wkładam kartę, uruchamiam kompa, uruchamiam instalatora
> sterownika catalyst 8.9, instalator pisze, że nie widzi potrzeb
> instalowania sterowników ani aplikacji, bo nie ma w komputerze tej
> karty... Pomimo, że karta jest i działa ze sterownikami zainstalowanymi
> [...]

Spotkalem sie z czyms takim u siebie, ale nie wiem co jest nie tak.
Tylko, ze ja mam WinXP i karte na AGP PowerColor 3850. Efekt byl taki sam.
Instalator sterow uparcie twierdzil, ze sprzetu nie ma zainstalowanego w
systemie. Stery zainstalowalem od "dupy strony", czyli z poziomu managera
sprzetu przez opcje aktualizacji sterownika. Pozniej zainstalowalem CCC i
dziala wszystko OK (tak jak u Ciebie).

Thomas