Re: Domyślna jasność ekranu - notebook Lenovo

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 09:21:55 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:nr3a1l2gojul$.dlg@chichot.truposza.pl...
> Był 11 październik (sobota) gdy o godz. 18:05 *Przemolo* napisał(a):
>

> Moze brak Ci jakiegos sterownika PM? Użyj aplikacji *system update* i
> zobacz
> czy czegos Ci nie brakuje. PM w Lenovo jest bardzo funkcjonalny i dobrze
> zrobiony, nie ma potrzeby grzebania w rejestrze.

Wszystko jets. Problem powoduje najprawdopodobniej sterownik karty graf.
nVidia 9300. Gdy go wywalę (pracuję wtedy na sterowniku zwykłym VGA -
standardowym), ekran ma jasność taką, jaką ja chcę (a sterownik nVidia
zawsze przywraca do max. wartości). Nie mam pojęcia gdzie w tym sterowniku
można zmienić domyślną wartość jasności ekranu.