Re: karta muzyczna na USB

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 01:51:09 MET DST

Dnia 12.10.2008, Marynarz napisał(a):

> Normalny kabel do słuchawek innego nie ma,

Czyli "mały jack"...
Masz tu na myśli tylko laptopa czy także sprzęt nagłośniający?

> przeciez napisałęm że mam prostą karte zintegrowaną.

To nie wyklucza, że ma SPDIF po "małym jacku".

> Działa to tak że midi to masakra a nawet włożenie
> najlepszych słuchawek nic nie pomaga - zubożony dźwięk w porównaniu do
> innych odtwarzaczy

Czyli co? Sample Ci się nie podobają jako takie czy chodzi o szum?

> do tego np w doomie muzyka potrafi zwalniać i przyśpieszać !!

To akurat nie musi być wina sprzętu a oprogramowania.

Łatwiej będzie jak podasz co to za laptop, choć skoro piszesz o DOOM
(zakładam pierwszą część) to można domniemywać, że to coś starego.
No i czy sprzęt grający ma wejście cyfrowe? (jeśli nie i nie planujesz
jego zmiany to możemy darować sobie dalszą dysputę o połączeniu cyfrowym)

--